Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Carina - 15 oktober 2008 18:53


Yes!! Äntligen -dagen D är över!!!

Nu kan jag kasta både hammare och pensel så långt det bara går!!!

Nu är nästa hela huset klart och i dag på eftermiddagen så har en mäklare varit ute och värderade mitt hus!!

Äntligen fick jag lite lön för mödan av allt slit puh!!!!!

Visserligen så är det lite småpyssel kvar men vad sjutton -har man byggt ett halvt hus så kan man väl påta på några timmar till!!!

Jaha... -Undrar om man skulle passa på och sälja nu när allt är i toppskick?

Kanske köpa ett litet torp och börja om hm...det tål att tänkas på eller???


Hm...men jag måste nog vänta tills nästa år -jag ska ju fixa trädgården till våren och sen skulle uthuset behöva rustas och sen kanske en liten carport och en liten snickarbod till mina små hobbies hm.....


Men nu kära vänner så tänker jag bara ägna mig åt mina hundar och göra bara det som faller mig in -för det känns nästan som om jag gjort mig lite förtjänt av lite semester eller???


Och semester för mig innebär aktiviteter tillsammans med mina hundar!!

Yes nu tränar vi hund igen!!!!!!!!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards